Let's Do Dinner
The Lost Kitchen is ready to relaunch dinner service and Erin hopes to recreate its magic in a new outdoor setting, so she leans on tried-and-true recipes featuring Maine lobster. When the day finally arrives, there are some things Erin can't plan for.