Bullets and Lies
Wardens Reneau and Stovall suspect a couple of illegally shooting a deer. Later, Warden Iles transports orphaned armadillo pups to be rehabilitated, while Warden Gould searches for a mountain lion lurking near a Laredo recreational park.