Game Day Grub
The Kitchen is gearing up for the big game with Food Network's Eddie Jackson. Jeff Mauro kicks things off with Slow-Cooker Pulled Pork Chili, and Eddie and Katie Lee share two new ideas for wrapped appetizers.