Paparazzi Pains
After Kent's lead pays off, Kendra must learn how to show a house fast. Then, a rival for Kendra's rolodex enters the picture, Michael learns the dark side to sharing Kendra's spotlight and a heartbreaking decision is made over love and real estate.