Up in Smoke
Andy and Tim take on a professional drifting course, while Blair tackles a luxurious, yet smoking, 2013 Audi A8L. Dave installs a new rear end on Andy's '66 Nova, but a rusty exhaust could force him to resort to a few tricks.