It Takes a Villain
Josh breaks bad celebrating all things villain with The Mandalorian's Giancarlo Esposito, Paul Reiser of Aliens and Dr. Who's Michelle Gomez. Josh learns how to be a movie bad guy at a Hollywood stunt school.