The Nijimura Brothers, Part 2
Josuke enters the Nijimura Brothers' house to rescue Koichi, who is in critical condition after getting shot by Keicho Nijimura's bow and arrow. But when Josuke steps into the house, he is attacked by Keicho's Stand.