Johnny Makeover/Back on Shaq
Johnny's cartoon is chosen to get a complete makeover from the cartoon makeover team. Then, Johnny becomes Shaquille O'Neal's good luck charm after Shaq finds great things are thrust upon him when he touches Johnny.