Enemy in the Family
Jazz and Jeanette travel to NYC for a follow up appointment with Dr. Ting. Ahmir has a harsh reaction to details of Jazz's bottom surgery. Jazz confronts Ahmir's transphobic mother, who in turn claims Ahmir is hiding something.