The Queen of House Hunting in Austin, Texas
A couple looks to move from Washington, DC, back to his hometown of Austin, Texas. Award-winning real estate agent Ruby, a drag queen known for her tough negotiation skills, has three excellent options to help guide the couple to their dream home.