Extra Scoop of Town Pride
The renewal of Fort Morgan, Colorado, continues as Ben and Erin give the town's struggling Main Street a facelift. Also, Dave and Jenny renovate a beloved ice cream shop and the home of the local football coach that led the team to a State Championship.