Search and Rescue
As pay dirt from the Lost Cut Mine runs low, Hunter runs dirt from a promising new location called the Plateau. Framer disappears after heading out on a solo caribou hunt, forcing Todd to turn to the Alaska Troopers for help with the search and rescue.