Ami's Secret/Taffy Trouble/Dance a Go-Go
When Ami starts behaving strangely, Yumi and Kaz conclude that she's embarking on a secret solo career. Then, Kaz tells the girls that they must pay rent for their time on the tour bus. Finally, Ami convinces Yumi to be her partner in a TV dance contest.