Bagpipe Dinosaur Future
Patoto the Highland Detective embarks on a dual mission of playing bagpipes and investigating mysterious footprints. Meanwhile, Fuzzy Yellow, Bennu and Moon stumble upon a prehistoric footprint in their backyard while burying a time capsule.