The Prince and the Dreamy Ogre Part 2
Prince Ivandoe enters the feared Underground Kingdom of the Ogres in search of a secret path. Meanwhile Prince Goldenlocks wishes to run away, so they team up in a big musical extravaganza that nobody wanted.