The Prince and the Nutty Wedding
Prince Ivandoe is tricked into becoming both the prisoner and fiancée of the hot-headed Princess Sprinklejoy of the Red Squirrel Kingdom. Can he avoid a Royal Wedding, whilst also avoiding the Pit of Ow?