Gonna Be a Glitz Pig
After a string of pageant losses, Sugar Bear brings home a new pet to cheer up Alana: a teacup pig she names Glitzy. June hires an etiquette expert to teach Alana to be more refined for pageants and makes Pumpkin join in on the lesson.