Monster Road Trip
Six teams consisting of an expert pumpkin carver, a cake artist and a sugar master dive into the first challenge: creating spookily delicious displays of Halloween haunts taking a monster road trip. Actor Jeremy Ray Taylor appears as a guest judge.