The Sinking Ship the Grand Applause
Bullock and Gordon try to track down someone key in Sofia’s control over Gotham. Meanwhile, Penguin, Lee and Nygma enlist an unlikely ally as they seek revenge, and Selina asks Bruce for a favor to help rid her of her guilt over Ivy.