Tour de Grand Forks
To begin a day of delicious food, Molly Yeh is making her Big Fluffy Pancakes and Sausage for breakfast. Then, for a picnic lunch, meaty Prosciutto, Cantaloupe and Butter Sandwiches are followed by the flakiest Chocolate Croissants ever.