Falafel Night
Molly Yeh is making a Middle Eastern feast for her college friends visiting the farm. She starts with her crispy Falafel and a creamy Homemade Labneh with Olive Oil and Za'atar, and she bakes fudgy Turkish Coffee Brownies.