Alone in the Asylum
Dalen, Juwan and Marcus take on one of the world's largest and most iconic paranormal locations: Trans-Allegheny Lunatic Asylum. The guys are more vulnerable than ever before when they split up to locate a mysterious black mass known as "The Creeper."