Colorado Gold Mine
The Ghost Adventures crew is in Idaho Springs, Colorado, traveling deep into the Phoenix Gold Mine. Zak learns about a heinous murder that haunts the mine, and the entire crew makes contact with a tiny, malicious spirit known as a Tommyknocker.