How to Die in a Horror Film
Jack and the Ghost Brothers get ahold of some cursed artifacts. Special guest Howie Mandel weighs in on a ghostly encounter ripped straight from a horror movie. And a cave-dwelling demon meets its match in the form of a supernatural street fighter.