Nuclear UFOs
In the aftermath of Japan's 2011 Fukushima nuclear disaster, citizens began reporting something truly amazing: UFOs. Phil and Jess enter a radioactive wasteland to discover the stunning truth behind these "extraterrestrial" encounters.