Avalanche Ghost Train
At the site of America's deadliest avalanche, witnesses report bizarre apparitions and sickly feelings of dread. Phil and Jess venture deep into Washington's Cascade Mountains to investigate a shocking cover-up and test a mind-bending scientific theory.