Curse of the Old West Outlaw
Josh Gates' team heads west to investigate America's most haunted town. Locals claim the spirit of a notorious bandit spooks the town because of a wrongful hanging. Phil and Jess' investigation leads them into a dangerous abandoned gold mine.