Chasing Africa's Atlantis
Josh dives the waters off Tanzania to find a lost city and its fortunes. From the remote outpost of Zanzibar, Josh searches for ancient shipwrecks. Then, joining an expert team, Josh dives into what could be the walls of a lost city that traded riches.