Dark Memories
Bryce enlists a hypnotist to unlock the memories of a Bigfoot witness and learns an intriguing new detail about the elusive beast. The rest of the team uncovers possible evidence that a juvenile Sasquatch may be lurking in the Olympic Peninsula.