Lost Highway
Amidst the rural landscape that skirts the city of Tulsa, Oklahoma, a young mom lies lifeless on a lonely stretch of highway -- the apparent victim of a hit-and-run. As evidence mounts, the façade begins to crack, exposing the twisted and shocking truth.