Know It All Ed/Dear Ed
The Eds find a box of turkey basters. Eddy sells them to the kids as Imported Canadian Squirt Guns. The cul-de-sac turns into the Wild West. Then, when the Eds find out Jonny 2x4 and Plank had a falling out, they form a matchmaking service.