Pop Ups: The Incredible Bulk
All new juicy pop-up facts and behind-the-scenes secrets finally revealed! Personal trainer Ruben's head growth prevents him from seeing clients. Kaitlin has scars on her arms from drug use. Adrian was left with a bump on her behind after a fall.