Cain and Abel
Caught with a mother lode of drugs and guns, Chef faces 40 years in jail. He makes the gut-wrenching decision to wear a hidden camera on his Pagan brother Fred as they talk about April's murder, the pill mill, and a plot to kill the Doc in jail.