The Secrets of Bissonnet Street
On January 2nd, 2020, fifteen-year-old Kristen Galvan disappears a month after she was rescued from a sex trafficking ring in Houston, Texas. As her mother desperately searches for her, she uncovers the dark and unforgiving world of human trafficking.