Rolled and Holed
Guy Fieri's rolling out with a little "holey" moley in New Hampshire, where a joint is puttin' out bomb bagels. In North Carolina, a funky spot is adding a Southern spin to egg rolls, and a fun Florida chef is goin' prime time with pastrami and pizza.