Burger, Bird and Meaty Italian
Guy Fieri dives into a meaty smorgasbord, starting with a funky Nashville joint that serves a skyscraper burger. Then in New Smyrna Beach, Florida, a rockin' chef cooks up real deal gnocchi and an out-of-this-world spot goes huge with a monster pork chop.