Chicken and Pie
Guy Fieri is checking out some chicken and diving into some pie on this trip. In Portland, Ore., a Southern transplant is servin' up a killer chicken sandwich and hush puppies, and three sisters in Oklahoma City are puttin' their own funky spin on pizza.