Not Your Everyday Eats
Guy Fieri hits the road for out-of-the-ordinary eats, like a fried chicken bao in Chico, CA, lamb and pork belly in Vancouver and a WA bakery-gone-savory firin' up duck banh mi and sweet potato lasagna.