Old Faces, New Places
Guy Fieri visits some familiar Triple D faces and checks out their new places. First, a primo pizza joint in Flagstaff, AZ, a killer seafood spot in Fairhope, AK, and a chef dialin' up the funk factor on Chinese cuisine in Miami.