Big Apple Down South
Kardea Brown's friend from New York City is visiting, so Kardea's whipping up a meal that combines Big Apple classics and the best of the South. Her menu includes Seafood Pizza with Local Shrimp, Charleston Tea and Big Apple Crumb Cheesecake.