Icy Depths
Twenty-one-year-old Noel Alkaramla vanishes just before Thanksgiving. Her mother Debra suspects her daughter's antagonistic girlfriend. Investigators interrogate her and many others. But the answers can only be found in icy depths of the Hudson River.