The Pozzetto Massacre
On December 4, 1986, war veteran Elías Delgado carried out a terrible massacre in Bogotá, leaving 30 dead and dozens injured. Criminalistics experts reopen the case to unravel one last mystery: did he commit suicide or was he murdered?