Luck Be a Lady
Kansas City, MO, 1960. When a bullet-ridden body turns up by the side of Lovers’ Lane, a detective forges ahead on a catch-me-if-you-can trail from Missouri to Mexico, taunted by the sly smiles of his provocative arch nemesis.