Muriel Blows Up/Profiles in Courage
A rocket bursts above the farmhouse, showering the ground with residue. Then, a paper-cutter offers to make cameo silhouettes of Muriel and Eustace. The silhouettes move in their picture-frames and drape themselves over Eustace and Muriel.