Burnt Ends for Breakfast
Michael Symon heads to Plainview, New York, where a chocolate bacon burger is loaded with sweet and savory indulgence. A restaurant in Columbus, Ohio, has a soy-marinated pineapple hanger steak draped over spicy kimchi fried rice.