Smoked Smorgasbord for a Shark's Appetite
Michael Symon tries an enormous bone-in pork chop brined for six hours and fired on a grill. In Phoenix, he finds a smoked lamb sandwich with homemade mint sauce made by a chef who's even smoking brownies.