Spiced, Salty and Succulent
Food Network Star winner Eddie Jackson joins Michael in Texas to try Austin's finest barbecue. Then Michael heads to Jersey City for a sweet and spicy burger and Louisville to wash down a pastrami spiced sandwich with a local brew.