Smile Now, Cry Later
Funny guys, comedian Judah Friedlander and Iron Chef Michael Symon team up for a battle that is no laughing matter -- finding a competitor to Beat Bobby Flay. Cali's Jason Fullilove dukes it out against New York's Billy Oliva.