Culinary Knockout
Giada De Laurentiis and Chef Michael Voltaggio play referee in a match to take Bobby Flay down. Entering the arena with their eye on the prize is San Antonio's Chef Geronimo Lopez and Philippines native Chef Frances Tariga.