Fancy Schmancy
Captains Bobby Flay, Anne Burrell and Sunny Anderson get saucy servin' up some wine-infused 'cue. In the team brawl, the contenders are given prized cuts of meat to create 5-star fancy feasts that'll knock the judges socks off!